• נעלי כדורגל מקצועיות
  • ביגוד ואופנה
  • אביזרי אופנה ותיקים
  • טיפוח ציפורניים
כיצד לבצע מעקב חבילה לאחר ביצוע ההזמנה-

מספר ימים קצר לאחר ביצוע ההזמנה תקבלו לדואר האלקטרוני שלכם הודעת משלוח עם מספר מעקב.

כ-7 ימים לאחר משלוח החבילה ניתן להיכנס לאתר המעקב 17TRACK ולבצע מעקב אחרי החבילה שהזמנתם באמצעות מספר המעקב שלכם.

ברגע שהחבילה מגיעה לארץ היא עוברת מיון על ידי דואר ישראל ומייד לאחר מכן מועברת לסניף הדואר הקרוב למקום מגוריכם.

לביצוע מעקב אחרי חבילה שהגיעה לארץ ניתן להיכנס לאתר דואר ישראל ולברר את סטטוס החבילה בארץ.

בכל שאלה או בירור שברצונכם לבצע בנוגע לחבילה ניתן לפנות אלינו 24 שעות ביממה 7 ימים בשבוע באמצעות הדואר האלקטרוני 2buycenter@gmail.com.

כמו כן ניתן לפנות אלינו באמצעות ה-WHATSAPP במספר 0542225642 בימים א-ה בין השעות 08:00 ל- 20:00.




במידה והזמנתם חבילה במשלוח אקספרס עם שליח-


משלוח אקספרס באמצעות שליח נשלח לרוב על ידי חברת השילוח DHL .

לאחר ביצוע ההזמנה בו ציינתם כי ברצונכם במשלוח על ידי שליח תקבלו בהודעת דואר אלקטרוני מספר מעקב.

מס' ימים קצר לאחר ביצוע ההזמנה תקבלו הודעה למכשיר הסלולר שלכם בו תתבקשו לתאם יום ושעה מול חברת DHL  לקבלת המשלוח.

בכל שאלה בנוגע לחבילות שנשלחו על ידי DHL ניתן לפנות לשרות הלקוחות של חברת DHL בטלפון 1700707345 בימים א-ה בין השעות 08:00-17:00.

לביצוע מעקב חבילות באתר DHL.




 
x

#{title}

#{text}

#{price}